صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

صـخره

به جرم عشق تو ام می کشند و غوغایی است ...:... تو نیز بر لب بام آ که خوش تماشایی است

گرفتارم...

بسم المحبوب

به عشق تو گرفتارم
به عشق تو گرفتارم
در این دنیا تو رو دارم
تو رو تا جون به تن دارم
دیگه تنها نمیذارم
دیگه تنها نمیذارم
من قصه گوی عشقم
تو بهترین کلامی
قشنگترین خیالی
که هر نفس باهامی
وقتی تویی کنارم
آسمونا بی رنگه
میام به دیدن تو
دنیا با تو قشنگه

برای دیدن تو دست میگیرم فانوس ماه
طلسم راهو میشکنم
میگذرم از شب سیاه
به گوش کوه و در و دشت
اسمتو فریاد میزنم
تا هر جا هستی بشنوی
که تنها عاشقت منم
که تنها عاشقت منم
برای دیدن تو ثانیه ها رو میشمرم
برای دیدن تو من از یه دنیا دل میبرم

برای دیدن تو هزار بار میمیرم
برای دیدن تو دوباره من . جون میگیرم
برای دیدن تو ثانیه ها رو میشمرم
برای دیدن تو من از یه دنیا دل میبرم
برای دیدن تو هزار بار میمیرم
برای دیدن تو دوباره من . جون میگیرم
برای دیدن تو
دست میگیرم فانوس ماه
طلسم راهو میشکنم
میگذرم از شب سیاه
واسه دوباره دیدنت
میشم گل اقاقیا
تا زیر پاهات بمیرم
پر پر بشم تو جاده ها
برای دیدن تو...

دعام کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
مولود پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 03:04

سلام داداشی گلم
خوبی؟
زیارت قبول
میدونم که بهت خوش گذشته
ما رو هم دعا کردی نه؟
انشااله که این طور بوده
شعر زیبایی بود
فعلا.....




مولود پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 03:05

شاید تا یه مدت نیام
به خاطر درسا...

تداعی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 03:13 http://www.tadamid.blogfa.com

سلام

زیارت قبول
خوش به حالتون
شعر و عکس زیبایی بود

شاد باشید

گل آقا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1385 ساعت 16:09 http://fuman.org/index1.htm

سلام بر جیگر پخته برادر!
خوبی با معرفت! حالا خوبه که ما رفیق گرمابه و گلستان هستیم!
این شعر ها که نوشتی ؟ واسه خاطر پل خواجوی اصفهان بود؟
من اصفهان یک مدت بودم ولی نمی دونستم این پل اینقدر جذبه داره که براش شعر عاشقانه می گند!!

عزت عالی مستدام

دختر بارونی یکشنبه 31 اردیبهشت 1385 ساعت 16:33

سلام عمو جونم
به به پست های عشقولانه می زنی .......
چه عجب ؟؟؟؟؟؟؟؟
یادمه تو پرشین لاگ بهم می گفتی که یه گل داری
اینم حتما تقدیم به همون گل خوشمل و خوشبو و زیباته

اگر به وبلاگ من امدی برای من ای مهربان ، باران بیار .
شاد باشی و بارونی

پر جمعه 5 خرداد 1385 ساعت 01:24 http://dustdashtani.blogfa.com

این روزها ، در پیله ی تنهایی من ، کسی خواب پروانه شدن می بیند...

غریب آشنا دوشنبه 8 خرداد 1385 ساعت 20:02

سلام فائز عزیز:
زیارتت قبول
همیشه به زیارت کم پیدا!
کجایی؟
هر جا هستی امیدوار مسالم باشی
یا علی

مریم پنج‌شنبه 11 خرداد 1385 ساعت 00:03 http://www.tamarzejonoon.persianblog.com

سلام! خیلی اتفاقی گذرم افتاد به اینجا! دل من هم هوای مشهد کرده و هوای دیدار یه آشنا! نمی دونم.... این ترانه رو خیلی دوست دارم!
به باغ من بیاین و سیب تازه بچینین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد